lördag 12 november 2011

É uma Nova Era, ô ô . . . .

 .. . . . .  A Magia da Sorte chegou.

Yes, det är lördag.
Dagen känns helt magiskt, då kom jag på att Viradouro hade en fin text 1992. (jag o samba liksom)
Och men den låten så kan jag inte låta bli att glädjas av en magisk lördag.

Jag har världens bästa Kombo !!

Underbara kombo !!

Visserligen lever i han i förnekelse men hej, det e han lilla värld!!
Då o då kan jag bara lysa upp den, med:
- Hej, du är kort !!
- du är svart
- och ja, du må tro att byxorna sitter löst men nej ... u r fat !!

allt med mycket kärlek klart.hehe
 
Jag har med Fino insett hur alla vrider sin syn till sitt egna bästa, och det e precis vad jag ska göra idag.

  • Jag är snygg!!
  • Jag är smal  !!
  • och viktigast av allt jag är jätte trevlig!! 

  • Och ska jag ut !!

O kolla vad jag hitta i barskåpet :

SCOTCH WHISKEY !!
Och då ekar ordet Whiskey  i mitt huvud, som värsta varnings signalen  . . . .  om jag inte minns fel så fick jag en super kväll med lite whiskey i kroppen här om helgen.
Jepp, då min iPhone försvann . . . . men nu blir det lite hemma fest först, så den som vill ha min iPhone får la ta sig hem till mig hahaha.

A ja, det blir en mkt intressant kväll . . . hur raggar man på ett ben ?? hehe.
Yes, lite bekomemr det mig om gårdagens fjasko!!
jag pratar inte om min utgång som utebelv haha, utan om Chile matchen.
Lite hjälpte min och Kung Nicos stora chile-uppmuntran!!
  . . . . 4-0 till det babyblå laget . . . kunde jag bry mig mindre ?? (idag) mooaahahaha

Lite bekomemr det att min Iphone tappat bort några av de viktigaste nr ever haha.
och lite bekommer det mig att jag får hoppa på ett ben hela kvällen.
Jag ska köra en Kapten Morgan mooaahahaha.

Men med samba i högtalarna så lär kvällen bli en att minnas, om inte annat så får jag ta kort för att få en egen uppdatering haha.

In i Dimman !!!


P.S var e festen ???

Inga kommentarer: