onsdag 23 november 2011

REPRIS ?!?!

Ibland känns det som att jag är i ständigt återhämtnings tillstånd.
för nu e  jag helt återställd efter helgens bravader .. o vad händer.
Jo, jag får ställa in mig på den kommande helgen och de nya festligheterna.

Och även om jag har guld-fisk minne ibland så ser jag framemot fredagens stora event.
Tema fester e alltid roligt, men varför ska jag alltid var sent ute ??
det ska sys o fixas och struktureras upp . . . tema ... AMERIKA something ... spännande.
Ja, det blir en kväll som heter duga . . . ahhh livet e allt bra underbart ibland!!

Nu vet jag inte om denna glädjen kommer av att gårdagens Samba träning var en bra sådan, lr för att Guddottern hade en sleepover och vi har nu börjat på årets julkort, eller om det e samba musiken i min datorn som får mig att må bra.

Men, yes, I´m just fine !
Lite bryr jag mig om att jag vakna kl 8 på en extremt ledig dag, lite bryr jag mig om att frukost åt på vardagsrummet till takterna av sista verser för morgongänget, varför slutar de så tidigt ?!?!?
och lite bryr jag mig om att jag känner att samba var lite mkt igår... I´m happy och det e snart Jul . . . o sen kommer nyår.

BARCELONA 2012 lär göra sitt hehe.

Men först Fredag, sen lördag, sen fredag igen o sen Lördag igen ... ja det e mkt nu !!

Så jag har lite tid för utegångsförbudet i Syrien, inbördeskriget i Egypten, ekonomiska krisen i Grekland, Pressens snedvridna Sosse syn, svälten i Somalia samt alla fattiga i Indien . .. Nä idag fokuserar jag på mig ...

 Cause I'm worth it !! worthi worthi  !!!

p.s

O Rey mando, cair dentro da folia...

União da Ilha 1989 - Festa Profana

Inga kommentarer: