måndag 21 november 2011

Bröllop !!

Är alltid fina och mycket speciella.. . o allra trevligast är att minnas det hela.
Men ag tror brudparet minns och det e la det viktigaste !!

Ahhh Bröllop, alla har sin egna stil, buffé middag, tre rätters. . . .  u name it.
Bröllops dans, show och fest, lördagens bröllop var utan undantag.
Och ungefär i den ordningen. 
Allt var för den pampiga kyrkans fel, de hade bara en ledig tid, nämligen kl 13:00.

Oscar Fredriks kyrka fick äran att besökas av mig, det var nämligen där de sa ja till varandra.
De?? ja Brudparet:
 Henrik och Claudia., Grattis !!

Tiden då,  . . jo allt anpassades efter denna tidpunkt.... så även jag.

Kan det blir för mkt ?

Hm, jag låter det vara till er fantasi . . . jag trodde jag vila från festandet genom att diska lite bestick .
eller jag skulle kunna svära på det, men det finns inga bilder på det.

Jag som då är kräsen när det gäller organiserade fester, tycker det lyckades riktigt bra.
lite han jag upptäcka att redan kl 20:00 hade vi prickat av det mesta av festandet . . bara natta maten kvar.
Tur att det var fri bar . .. så det var bara att fylla på !!

any way, lite besviken vart jag på att de missa min diskning !! allt annat lyckades man fota ju !!



 Kameran glömdes hemma, men det gick att lösa, jag blev naturligtvis körd för att hämta den haha.

o tur det, för det var en Lååååång kväll !!












 Det var ett mkt fint bröllop, och det är alltid roligt att hjälpa folk med diverse grejer på själva festen. Förtjäna drinkarna så att säga, så efter alla dessa drinkar så var det inget minne av min skräck morgon.
min fina kostym jag skulle ha på mig . . . .


 Mitt stora val inför bröllopet !

Fint va !??!
Men det gick inte, jag fick inte på mig min kostym !!!
Ja, verkligheten slog mig åter en gång en smäll rakt på mitt ansikte !!
I´m, fat ...errrr !!!
så alla ni som trodde att jag hade noga och taktiskt  planerat mitt röda kavaj har helt fel.
Det var en nöd lösning, visserligen gick den hem o jag hade kunnat få hem ett antal ragg, men . . . nej han valde mat . . . . . igen !!

så, nu vid min rehab så står träning som punkt nr 1!!

men först ...lite fler drinkar !!!


snip sanp slut  . . . o så blev det måndag !!!!

Inga kommentarer: