lördag 5 november 2011

Toda la gente me esta mirando .. ..

Porque soy CAPORAL !!

Yes, vinnar känslan hänger i luften, jag kan bara inte låta bli att glädjas av de vinster jag åstakom i Madrid.
I stil loving it.

Idag lägger jag in Videon från Pareja vinsten . . . . WUHU !!

Haci se hace !!!

Jag kom nyss på att man kanske inte stavas haci, utan asi . .. jag somtyckte det så så mkt snyggare ut !1
Och ingen har rättat mig ju, jag upptäkte det här om dagen när jag såg att ngn annan hade skrivit asi . . jag skulle komentera attd et stavas inte så.
Men smart som jag é så kolla jag om det var så lr inte ... det visar sig att det stavas ASI ...
Nu har ni lärt er ngt nytt!!!

Och ngt nytt är alltid bra.
På tal om nytt, igår träffa jag en snubbe som är ny i bekantskapskretsen . . . en snubbe som rösta på SD . . Jag bara say what ?
Jag är killen som låter andra ha sina egna meningar, men gissa om han fick förklara sig.
Det var inte ens jag som tog upp ämnet, men när det väl var uppe i tappeten så var det bara att ifrågasätta.
O det e jag riktigt jäkla bra på att göra... Ifrågasätta
So, whay vote SD ??
Snubben är inte hel svensk, jhan e till o med en tredje del svenk . . och han motivation har inget med dera politik att göra.
Han tyckte att den svenska politiken behövde lite kontroverser  . . Say what ??
Är det verkligen så ansvarslöst man ser sin framtid på ?
Hade han kommit med ngt vettit så fine, man får rösta på vad man vill, men sen ska man kunna stå för det också.
O att motsäga sig själv i samma mening är inte att stå för sitt val.

Jag blir allt lite mörkrädd, tänk hur många som röstat med detta i tankarna, blått är inte riktigt blått, rött är inte riktigt rött. . . shit asså !!

Tänk att det är politikerna själva som skapat denna förvirring !

A, ja .. . tack o lov så kommer det fler val o förhoppningsvis så tar folk lärdom av sina mistag, för jag kan inte klassa en sådan röst för annat än misstag.

Ja, ja o alla begår vi sådanan så jag dömmer inte, jag blev bara .... så häpen !!

a ja, ikväll blir det att fira, jag gratulerar  Gretas fyller 14 år !!
Det e klart jag ska fira detta, och det lär blir en fest som heter duga.

Sen så tror jag kvällen har en o annan överaskning att bjuda på . .. jag väntar med spänning hehe.
men tills dess ... Mot Götet !!!

p.s hör ni publikens jubel lr ?!?! (ja, jag pratar om parejan klart hehe)

Inga kommentarer: