onsdag 2 november 2011

Recovering . . . .

. . . all over !!
Det är precis vad kroppen behöver, efter en resa som Madrid resan, förkylningen som bitit sig fast.
En hosta som heter duga och det onda knät som är mer ond then ever.
Tiden är helt passande för vila och åter hämtning, och ja efter en dag på stan så är det precis vad jag planerat göra.

Att åka till kyrkogården är en bra start på vilodagen, så stilla och fridfullt.
En bra inspirationskälla !!
Höst kyligt 

Min broders grav var fyllt av höst blommor och ljus, mamma måste ha varit här.
Är det konstigt att tycka att trotts kylan som är så är det lite varmt och mysigt vid graven . . .a det känns lite konstigt att tycka så. men så är det.

A ja, NK fick sig ett besök också, och kroppen fick värmas med lite cappuccino från Espresso house.

LYX !! 

Yes, de är allt en dag av lyx !!
Och sen var det dags att ta en liten shopping runda, de bästa rundorna är dem där inget inhandlas men en massa provas, och min älskade syster är inte sen på att hänga på.
En favorit butik är Beyond Retro , en butik där jag sällan hittar ngt, men när jag väl hittar det så blir det mitt favorit plagg. Affären i Stockholm är dock större och med fler valmöjligheter, så har ni vägarna förbi, gå in o kolla !!!

 Prov dags

Alltid lika kul att prova ut svängarna !
Yes, och efter att ha inhandlat hår-gele (den nya Caporales frissan kommer att  vara kvar ett tag) lite film och inhämtat den senaste QX-tidningen så var min dag ute i luften över, dags för hemgång

Yes, It´s time for relaxing and recovering !

Nervositeten inför operationen gör att jag vill inget annat än bli frisk så att jag kan komma över detta. snarast.
Ibland känns det som att motgångarna går i ett, men trotts detta så kan jag idag inte låta bli att känna mig som en kung.
Kanske för att jag kom hem från Madrid med två välförtjänta titlar, kanske för att jag just nu bara ägnat mig åt mig själv eller kanske för att jag försöker se livet från den ljusa sidan.
Men men, nu ska jag dock blicka tillbaka och njuta av 80-talets höjdpunkt.
Dallas ... ahhh Dallas liksom, så mkt intriger !! Värre än  nando´s såpa, tack o lov !!!

och ni, ja ni ska så en länk som visar det jag åstadkom i Madrid.

Campiones Madrid 2011 !!


ENJOY !!

Inga kommentarer: