söndag 11 december 2011

ÄNTLIGEN !!

Som ni fått vänta.
Jag kan ju lätt säga att vara hemma sjukskriven en hel månad är helt oinspirerande.
Tänk själv, om det jobbigaste jag gjort vissa dagar är att ta mig från sängen till soffan så kan ni bara gissa hur jobbigt det var de dagarna då jag allt orka ta mig tillbaka haha.

yes, men nu e den tiden över, jag vet ej riktigt om min ekonomi nu kommer att krascha, men men.
Jag har inte ont i mitt knä längre . . . . o de e la viktigast lr ?

Any way, vad händer nu då, så här strax före jul ?
jo, ingen Julgran i casa diaz, av den enkla anledningen att jag ej kommer att fira jul här . . .  känns lite meningslöst att ta fram den då.
Så jag har bara pyntat lite, men till o med då klagar folk på hur lite jul jag har hemma.
men men, så e det bara !!
Barcelona närmar sig med stormsteg, det ska bli kul att få fira in det nya året på ny Mark.
Kanske ger det mig bättre lycka inför 2012.
Inte för att jag skulle behöva det, men ändå . . .  lr va f*n säger jag, klart jag behöver lycka !! all lycka jag kan få,
 
 so give it to me babay !!!!


Det känns skönt att alla bitar faller tillbaka, jag hittar mig själv igen, inspirationen för att dansa, umgås, blogga.
yes, I´m back on track.
Jag har inte varit mig själv i det senaste, nästan på gränsen till deprimerad, a men ni vet, jag bara äter sover, kollar på tv, äter sover äter kollar på tv, äter sover äter duschar kollar på tv äter.
yes, jag ska inte ens läga ngn vikt på min vikt gör det för inte bli det viktigaste. vistsigt va.
Nä, jag har lätt fått tre dubbelhakor, jag lär inte drunkna om jag bada, och  . . . .nä, det var deprimerande.
nue  det träna som gäller . . . orka möta gamla tanter som tycker jag blivit så fin, så snygg nu när jag "estoy un poquitito gordito" !!
 I HATE THAT SHIT !!

Hatar när folk ska vara så ärliga ... Hallå, det är okaj att ljuga !!!
o det e samma tanter som hälsar med en puss på kinden som blir en kyss på kinden, o de lämnar all läppstinft klibbandes en cara !!
Hate that to !!!
Men hur ska man lära gamla tanter att sitta ?? hej, när man hälsar med en puss på kinden så är det inte meningen att ditt face ska röra mitt, det är en gest, inte en  . . . . kyss som att vi aldrig kommer att ses igen !! okaj!!

så, då var det avklarat.
öch det e dags att ta tag i dagen, Lite spa, bastu och brunch väntar.
det sk amin Nice !!
 C YA !

Inga kommentarer: