tisdag 20 december 2011

Ett Steg . . .

...i  taget, det e precis som man ska ta saker och ting.
Men ibland så är det Tyssen grejer att lösa, fixa och greja med.
Då blir det liiiite stressigt.
Och då undrar ni säkert ...hjälper inte samba ??

Klart den gör! ....
.... lite i alla fall 
  .... lr en stund.


Men men, snart är det semester dags, lustigt nog är det ingen semester jag längtar efter längre.
Det har bara givit mkt huvudverk.
Asså inte semester då, utan allt runt omkring.
Att ha varit hemma sjukskriven en månad får sina effekter ... det märker jag idag.
Hemska tanke !! men tack o lov för att familjen finns.

Ja, så är det dags för Barcelona 2011 då . . . Nej, ingen Caporales tävling, utan bara semester.
Fira nyår i Barcelona, kan bli skoj . . . jag håller alla tummarna för att det ska bli en bra semester.
I´m hoping so !!



men det blir en tid för att rensaka tankar, planering och göra allt för att 2012 ska bli ett så bra år som möjligt.
I´m still hoping !!!

Att man dragit på sig en lätt förkylning med halsont är inget jag heller längtat efter, asså ibland e det svårt att se ljuset på andra sidan.
O det lustiga är att jag bara igår satt i peppa en nedstämd vän, upp med hakan, lägg inte energi på det negativa.
Se det positiva bla, bla bla . . . .
Hallå, jag är man och sjuk, kan det bli värre ??

Och att stanna hemma är inte ett alternativ, så ut o jobba.

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTwxW5xvSv1PxlMLNhDHKpSc2yB_SLjdz8ieOTLaCil4p3VeSyRlw

Jag får hitta det positiva på vägen, för just ni hinner jag inte!

Byebye

Inga kommentarer: