onsdag 28 december 2011

Året som aldrig tycks ta slut !!

Det är 2011 det, jag vet att jag väntade hur länge som helst för att det skulle bli 2011, men nu kan jag knappt vänta på 2012.
Ett nytt år med nya utmaningar . . . men tills dess.. Lite Cava !!



Att vara lite spontan, gör livet mkt spännande.
Man vet liksom inte riktigt var som kommer att ske, våga och vinna lr försvinna ?
Barcelona resan 2011 är en impuls, en mkt trevlig sådan men ändå en impuls.
Och just denna resa har gett mig ngt nytt, jag märker nu hur var o en har en egen bild av semester.
Skål för det!
Tänk om vi alla semestrade likadant, då skulle det vara fullt överallt där jag är, och hur bra e det på en skala.
men men, att semestra med mig är att ständigt hålla andan.



Under mina resor har jag sovit på stränder, vaknat upp på billiga små hotell.
Checkat in på lyxhotell, flugit high gliding. klättrat berg och simmat i djupa hav. Åkt skidor och badat i oceaner. Det finns liksom inga hinder . . . .

Yes, man vet aldrig vad man kan förvänta sig när man semestrar med mig, ja du kan till o med bryta benet.
men men, livet går vidare.
Jag tar saker och ting som de kommer.
ser sällan problem, jag hittar lösningar på det mesta, det handlar la bara om att ej låsa sig fast i sin linje.



Think outside teh box så att säga.
och just nu krävs det mkt thinking oute side the boxing liksom !
Jag sitter här och bara undrar om vads om ska ske den 31 Dec 2011.
vilken fest är bäst att gå på, vilket ställe ser man fyrverkerierna bäst från, finns det ens fyrverkerier i Barcelona.


DONDE !?!?!

Inga kommentarer: