lördag 17 december 2011

The Review !!

It was goooood ! !!

Lr, ja kanske inte lika bra som den första, men det e la alltid så.
Del två lever sällan upp till ettans stora uppståndelse, men eftersom man vid det här lagret känner Sherlock så kommer de undan med det mesta.
Hans tanke förmåga har utvecklats, och även om man sett de typen av effekter tidigare så, Yes me like !!
 To bio or not to bio 

Klarar man sig nu med att bara se filmen hemma?
A ni vet, vissa filmer måste ses på Bio, som AVATAR, Sagan om ringen m.m
Andra funkar hemma och på Bio, sen e  det dem som ... nä hemma hade varit bäst.
Sherlock kan var både hemma och bio film, men om ni inte ser den på bio så kommer ni aldrig veta hur den erfarenheten är.
O då skulle det mest vara för aktion-scenerna, för tyvärr verkar spänningen inte följa med på Vita duken.
Så, jag är glad att jag såg den på Bio och på premiären,  awesome !!
Däremot kan jag ju lätt säga att den där Madam Simza Heron mkt väl diskuteras.


Hennes roll, karaktär är överskattat, inte mkt att imponeras på. Dåliga repliker, inget som fångar upp.

Kanske är det dåligt skådespeleri lr en ren reaktion på att hon är överflödig media exponerad.
Den svenska stjärnangjorde succé på vita duken.
Mina vänner, lägg istället märke på Watson´s Wife.
en perfekt roll, för att bli ihågkommen, bra repliken och en perfekt tuch på filmen, me like !!
Och en manlig naken scen som heter duga !! hahaha, ja det var en överraskning haha. 

Så, mina vänner, jag kan ju säga att denna naken scenen gjorde frewdag kväll till en hemma kväll.
Vissa grejer måste ta tid att komma över !! Så ere bara !

Men nu är det steget taget och det är dags att göra ngt vettigt av dagen . . . Bio igen kanske ?

Nä, denna julen blir familjen splittrad så det e dags för lite family love, i form av Mamma o syster time.

So ... enjoy filmen, och skriv gärna om vad ni tyckte.
Hade jag fel ? rätt, lr såg vi en samma film?

Inga kommentarer: