fredag 16 december 2011

Stora dagar . . .

Det är dagar som denna.
Fredag, Wuhu !!
Ingen träning imorgon, det är som upplagd för festligheter.
Och att RFSL göteborg firar 40 år gör det hela inte sämre, ikväll verkar det blir fest.
Jag e ju inte så mkt för parader o torgmöten i Göteborg, på ngn sett så känns det mer Stockholm liksom.
Jag fick frågan om att varför jag ej var med i paraden i Göteborg. Tja, kanske för att jag i Göteborg förknippas jag med Los Copihues och den paraden. En imige jag trivs med och inte vill bryta.


Los Copihues VS Stockholm Pride

Så för mig är det väldigt naturligt att Los Copihues komemr i första hand.
Men kan man inte göra båda då? 
Asså, släpp det, det blir inget med det.
Men det hindrar mig inte från att festa, så det har jag tänk att göra.
Efter jobbet, efter Bion, om jag hinner . . . 



Yes, för idag är et premiär påSherlock nya film . . . and it´s a date !!
 Men först ska årets Julkort avslutas och skickas . . .


Hm, lite samba kanske förgyller fredagen lite mer  . . .



C YA !!

Inga kommentarer: