söndag 18 december 2011

ole le o Vamos Cantar !!!



 Tänk vad samba gör, så fort det spelas så känns allt annat så låååångt borta . . .

När musiken spelas, så spelar allt annat lite roll.
Det gör inget att mitt hem vart invaderat av 4st 19-åringar.
Det gör inget att de skulle ha förfest
Det gör inget att det blev en för fest, fest och efter fest!
Det gör inget att pakter skapades.
Det gör inget att det går åt två Toarullar när det finns tjejer i huset.
Det gör inget att det är skor över allt.
Det gör inget att det är väskor överallt.
Det gör inget att min säng togs över av dessa samma fyra flickor.
Det gör inget att jag fick sova en là soffa .. .. . .

nä, det gör inget för jag har samba !!!

 


Men jag tror mina grannar  bryr sig mkt, de ville nog inte ha förfest, fest och efterfest, och nä, idag uppskattar de nog inte min samba heller.

Men gissa och jag ska lägga ngn större vikt på det.

Nu blir det lite Söndagsdans !!!

Inga kommentarer: