torsdag 22 december 2011

On my way !!


Yes, I´m on maaay way to F**king Barcelona, jag vet jag borde vara gladare, men men . . . spriten får lösa det när jag kommer fram.
Just nu har jag tänkt att förbli bitter mooaahahaha.

Barcelona, vart det . . . .
Spännande, roande med ack så tröttande.
Vem hade räknat att 5 tim i Frankurt skulel kännas så eländiga.
Nej. det har Inte har det att göra med att rickardo bara vill festa.
Nej, det har inte att göra med att årets resenärer är korta och . . .öhhh mindre fagra.
Yes, det känns som att alla e som jag.
Lite vinter feta(ville stava festa haha) och bleka.

Må denna semestern göra mig snyggare, för det må gudarna veta att jag behöver.
Ho ho ho, AMEN !!
På tal om Amen, relion, och de heligas samfund.
Det känns som att många är på väg till mecka.
Lite lustigt och det får mig att undra, är det så att de(vakterna) tror att jag e å väg till mecka jag med ??
För jäklar vad tid det tar vid VARJE PASSKONTROLL !!!

Förra året fick jag ett svensk medborgarska i Julklapp, den har jag fortfarande inte sett röken av. skit skit skit.
Inte för att det gör mig ngt, men nu när de viserar mig, ber mig klä av mig naken så kan jag inte låta bli att tycka: Fan, vad skönt det hade varit med ett svenskt pass.

Aja, jag kan ju glädjas med att jag e den första att få ett fullstämlat pass.
Ricardo kollar dem inte ens på, och det ända han vill är att få bli viserad mooaahahaha.

Nä, Barcelona ropar, här ska festas och njutas.
Det nya året ska skålas in och nya löften ska instiftas.
Min blir: Jag lovar att inte en enda gng under 2012 ska jag vara så ... tung som idag!
Och ja, ni vet vad det innebär. . . . NEJ!! jag ska inte söka in till biggest loser!! Utan bara få igång min träning, käka nyttigt och sluta dricka.
Ok, kanske inte sluta dricka, det vore för tråkigt, och tråkig, det e inte jag det!!
Nä, ska ska supas till Tiiiiisssseeeen !

Ok, vart tog mitt vin vägen.-.. Jäkla bartender!!
Måste dra nu, bråka fram ett nytt glag.

HELVETE !!!!

Inga kommentarer: