tisdag 27 december 2011

Oväntat !

När man planerar en resa så är det sällan ngt oväntat händer, lr ja, inte på mina resor i alla fall.
De är ofta fullspäckade in i minsta detalj, allt ska göras o helst på samma gng, allt för att spara lite tid.
Det är nästan så jag måste ha en veckas semester hemma sen, för att vila upp mig från semestern haha

Any way, igår så hände ngt som ej var planerat.


Ricardos lilla Accident  


Ja, så kan det gå när man har ögonen överallt, utom där man ska trampa, tydligen så har Barcelona mkt snyggt mooaahahaha.
Resultatet blev halvgips och kryckor.
Men låt er inte luras mina vänner, nu kommer nästa oväntade grej.
Fast egentligen, om man tänker efter, hur oväntat är det att "Herr skadad" skulle stanna hemma.
Nej, nej ... ut skulle han men lr utan kryckor. . . första dagen med o sen, ja han klarade inte mer.
Hur skulle han duscha och fixa sig med gips ??
Här följs inga rekommendationer från läkaren, ingen vila och ingen utgång hahaha

Tyckte jag synd om honom ?? Hell no!!
Jag e på semester hahaha, bästa kompisen ever haha !!

Nä, men man ska ju njuta, så vi gör vårt bästa, och Barcelona gör lika så.
Solen skiner, vinet flödar och jag påminns om min semester !!
Nu lite kaffe, idag fick jag veta att det var den 27 December ;)


Länge leve Mr noll koll !! hahaha

Inga kommentarer: