lördag 31 december 2011

Gott nytt år !!!!

Happy new year, Buon anno, heureuse nouvelle année !!


Det är dagens stora ord.


Men först lite Cava !! sicken lyx frulle va !!!


Att vakna upp med en lite mus springandes i min säng är inte min ideal. 
Ett skrik som tagen ur en skräckfilm fick igång min hjärta och yes, nu var jag vaken.
Jag trodde nämligen det var en spindel som kröp på mig, greppa tag i den o slängde iväg den.
sen inser jag att jag la lite sound effekt på det haha. . . .
fy säger jag, jag visste att de hade ett husdjur som gick fritt . . . men jag var f*n inte vara beredd på en sådan väckning.
Speciellt inte när man kommer hem kl 9 på morgonen, efter en natt fylld av cava !
Jössös amalia, jag hoppas att det inte blir en inspiration till det nya året haha.

men men, new year var det . . .  jo.
Överallt i världen firar man in det nya året.
Aldrig lika stort som till millennieskiftet, men ack vad stor denna natt är ändå.
Jag ser att vissa tycker det e överskattat, men hej det är som allt annat här i världen, dvs vad du gör det till !!
Och nyår är speciella för mig, det handlar om att ett år tar sitt slut och ett år tar sin början.
Det är en chans för mig att se det gångna året, uppskatta det goa och ge mig in i det nya året.
Och det e precis det jag tänker lägga min energi på.


Att jag dessutom är i Barcelona är pricken över i:et ... Ferreira!! Mooaahahahaha


nä, men nu tar jag chansen till att önska alla de mina ett gott slut och ett gott nytt.
Jag hoppas att alla mina vänner finner lycka och att 2012 lyses upp av framgång.
Jag önskar alla lycka o framgång, för att inte prata om välgång och kärlek.
Framför allt kärlek !! med en krydda av passion, förståelse och peppar! Yes krydda till det nya året precis som ni vill, men gör det till er grej.
yes, jag önskar ett Un prospero Año nuevo, un Super 2012 !!


Jag vill inte lämna ngn glömt, alla jag känner i olika delar av världen, som kämpar med sitt.
Alla de nya jag träffat, all som är nära mig men jag inte lyckas träffa lika ofta som jag velat.
Var och en av mina nära o kära, mina guddöttrar och min lilla mamma. All my homies and wifes. 
Kolleger, släkt och vänner, från dans, fest lr bokklubben.
Jag hoppas att alla, Alla får ett gott slut och ett gott nytt 2012!!
Och jo, en speciell till . . . min 19-åring, må 2012 ge dig mkt inspiration, plugga ordentligt och kom o hem så ofta du kan! Besos hija !!

yes, så ingen glömd !!

Jag ser redan hur 2012 kommer att bringa med sig mkt gott, och det ser ljust ut.
Nu är dagens outfit klar och den nya cavan är i kylen.
vänner det är bara att korka upp !!


Happy Fucking new year !!!

Inga kommentarer: