onsdag 31 oktober 2012

På riktigt ?!?

. . . Ska jag behöva vakna upp och känna mig krasslig ?!? Visst att kroppstemperaturen var kaos igår. Men jag behöver verkligen inte fler motgångar.
Att vara sjuk till helgen är inte ett alternativ så det är bäst att stanna hemma och kurera sig.
Mammas goda soppa och ompyssling hjälper alltid.
Mammas boy får jag höra. . . Gissa jag bryr mig haha.
Alla borde ha den familjelkontakten jag har, så det så!
Oki kanske inte missbruka det, men är man sjuk så är man.
Är man dessutom singel så är det bara mamma som kommer.
Och ska jag vara riktigt ärlig så hade även pappa ansträngt sig för min skull hahaha. Han må säga nej, men vi i familjen vet bättre hahaha.
Aja, för att ej verka så ego så kan jag tala om att systra mi fyller tydligen år idag. Födelsedags frukosten uteblev för min del och middagen jag ändå inte skulle gått på blir det definitivt ett nej på.
Te kopparna har avlöst vara dra, honung och citron är min mat.
Läkarbesöket gav mig bara vanliga smärt stillande.
Varför förstår ingen hur viktigt det är att blir frisk till lördagen ??!?? Why?
Nä nu blir det sängdags . . . Efter att jag handlat in kronärtskockor. . . De är goda och passar alldeles utmärkt till citron.
Huvudet bankar och att bussen kör som en biltjuv underlättar inte.
Har en sådan lust att ge honom en lavett som heter duga!

Nä, hem sova och kurera mera.

XOXO - El Aggro!!

Inga kommentarer: