måndag 11 januari 2010

Är Sprit en ursäkt??

jag återkommer till det strax, först .. ... ..

Måndag hela veckan, men nej, det e ju inte riktigt så.
jag längtar till på Onsdag, då blir det Barcelona för hela slanten, det ska bli riktigt skoj!!

så Barcelona here i Come!!!!!

a, vad händer annars då?
varför bloggar jag ej oftare nu för tiden.
Svaren är enkla, för mkt dans.
Jag har legat i stenhård träning inför Barcelona där den stora tävlingen ska ske.
Samtidigt som man har fått klava sig inför 2010 års SAYA.
det ska också bli skoj.

Los Copihues har nu kört igång det nya året, och ca 40 dansare fann spå plats i Lördags .. så ja, det blir mkt dans.
Det blir ett mkt spännande år.

Och nu till Är Sprit en ursäkt??
o vad har jag med det att göra??
festandet då? Ligger jag efter där undrar ni?

Nej då, jag ligger alltid på topp, men det har varit en alkohol fri helg, eller ja, det ska vara så hela Jan, men undantag för Barcelona, där måste man festa!!!
Ja, så hur e det att gå ut utan att ta en Drink.
man ser allt man kanske inte borde se, och ibland saker man inte ens vill se.

Folk gör de mest konstiga grejer.
Och i fredags var det inga undantag.
En snubbe strula mitt på dansgolvet, det e la ok, om inte hans andre hälft var hemma.
En annan super skallen av sig och är på ALLA, o då menar jag alla.
En annan står i bara kallingar på scen .. . hade det var ngt snyggt att se på så låt gå, men när inte ens kallingarna var de snyggaste .. . det vette fan om det ok.

o då slår det mig .. .. hur beter jag mig under alkoholens på verkan??
Nej, jag har aldrig varit otrogen.
Jag har aldrig dansat i fula kallingar.
Och jag är definitivt inte på alla.

Har jag nu då blivit en moral kärring .. .. nä, inte alls, men det e lustigt att se att hur just dessa människor förändras till sina egna värsta mardrömmar .. .. de lever verkligen inte som de lär.

ja, ja livet går vidare, Lördagen gick i CD:s tecken.
vi förfesta till grannen ringde störnings jouren, har jag sagt hur mkt jag HATAR min Granne.
men vänta bara .. .. .. min tid kommer, o han får flytta tillbaks till Hjällbo o de sina.
Det kommer, Det kommer!!

ok, Nu måste jag hem .. .. hur beter du dig under alkoholens påverkan ... Kan man ju bara undra !!


C ya!!

Inga kommentarer: