söndag 3 januari 2010

Rensning

ja, är det ngn alla borde göra lite då o då så e det rensa.
rensa bort det gamla, så att allt det nya får plats.

Efter att jag varit o power walkat så har jag ägnat mig åt just detta .. .. Rensning!
jag har rensat min mobil ;)

och tänkte publicera några av de roligaste bilderna jag hittat.


 En över påfylld Bistro
 Den första bilden blir den från jobbet, och hur det kan bli när inte ngn rensar. Det blir helt enkelt för mkt!


Åhlens mat.

Den andra bilden jag lägger upp är på Feionas mat , hur hon lyckats stoppa i sig detta, är för mig en gåta!
Men att Åhlens har detta på menyn är en större gåta för mig,


 
Nicolas.
Jag hittar Nico på bild nr tre, Ja, det fanns en hel del bilder på Nico, o det här är beviset på hur det kan gå när ett Chilenskt barn får hicka.

Tidningspapper på pannan, jag vet ej riktigt om det är för att få honom att skela o skrämma bort hickan eller för att han ska bli rädd för nyheterna på tidningen. .. .. . Och nej, hickan var kvar!

NK Muggen.
Bild nr Fyra visar hur galet det kan bli, om man inte får en mugg med NK tryck!
ja, då får man faktist görangt åt det!
Så erre bara!


Barn?
På den femte bilden ser vi Agge med Nico, har man inga barn så får man låna .. .. en stund i alla fall.
Bilden visar dock inte att nicko inte fick äta ordentligt, så ngn barnvakt blir det inte av agge .. .. än på ett tag!


Amor ?
På den sjätte bilden ser ni min gamla lasst ... inte kärleken då utan Cigg, o tänk att det gått 3 år sedan jag rökte min senaste cigg, Starkt jobbat Nando.
men jag undrar om Amor ciggen e godare än de som jag rökte?


Rodrigo?
På den sjunde bilder ser ni hur tränade skulle vi vara till Hammarkullekarnevalen, o en aning brunare .. . o det enda vi lyckades med var brunare hehe.
McDonals??
Hm, den Åttonde bilden visar att jag kanske inte ska sitta barnvagt när jag är hungrin!!
Jag kan ju lova att Nico hade trevligt i alla fall ... ... .... hehe



Öh?
Ja, den nionde bilde bjuder jag på.
Det är inte alltis lika kul att vakna upp dagenefter!  .. .. .. o så undrar jag fortfarande varför jag ej får ragg!! haha

Bytes lapp!!
Gissa om jag skratatr ihjäl mig av den tionde bilden, hehe
den visar hur fel det kan gå när man gör allt för hand, än idag undrar jag om de lyckades byta sin hammarkulle lägenhet  mot ngn annan .. .. Jag tvivlar!!

Så, nu har jag rensat lite .. ..o allt känns mkt bättre nu.
jag kanske borde träna då..

Chaoooooo

Inga kommentarer: