torsdag 14 januari 2010

Barca !!!

Efter en riktigt lång resa så är vi alla äntligen framme.
Det tråkiga när man ser fram emot ngt är förseningar.
SJ var sena, för att inte snacka om Ryanair!!
Men de sa att det var strejk de drabbats av, debtyder det att man ej får ut sina pengar på resegarantin tro??
jag tror nämligen det är en taktik de kör,o det tog mig ca 4 timmar att kommapå detta, onu e den tanken fast.
a Barca då?
ärligt tala klockan 4 på morgonen är det inte mkt som händer, min festar gjädje tog slut med takt att vi intog staden, för att flygplatsen ligger ca 1.2 timmar bort.
Jag kan ju tala om att resan tog totalt 18 timmar .. .. det är en rio resa det, men jag kom bara gtill barca.
så nu har denna stad mkt att leva upp till.

Ngt jag med glädje kan talaom är att vi sett La Sagrada Familia by night, o den synen gjorde mig glad.
sicken ståtlig kyrka!!

Och varresa jag gör lärmig ngt nytt, här har jag lärt mig att Barcelona har många namn,så som Barca och BCN, kul va.

nä, nu e det frulle o stasden, ikväll blir det fest!!!!!

Asta la vista baby!!!

Inga kommentarer: