onsdag 20 januari 2010

One of those days ....

... ... när det känns som att dagen skiter sig innan den ens startat.
Vi chilenare är allt lite speciella det finns skrock grejer för allt!!
om man går upp med vänster fot så blir det en dålig dag, så med tanke på detta så har jag placerat min säng så att jag ALLTID går upp med höger fot, skulle jag gå upp med vänster fot så trillar jag på golvet.
A, tror ni denna ansträngning hjälp??
nä, mina dåliga dagar kommer i alla fall,
då känns det som att åt pip-svängen med feng chi, åt pip-svängen med chilensk skrock .. .. I want my life back ... ... now!!!


livet var så mkt enklare i Barcelona ;)

A så vad händer denna underbara dag, jo jag vaknar till ett program där ett par försöker umgås.
Tack för det tv4+ !!, till o med tv:n påminner mig om mitt singel liv.
men jag ger mig inte "hellre singel än i ett dåligt sällskap"- Chilensk ordspråk.
jag vet faktist inte vad jag skulle göra utan mina Chilenska rötter haha.




Mina chilenska rötter!!

A sen var det dag att se hur jag jobbar, på jobbet kan det la ändå vara mysigt, öh nej, inte idag.
Nej nando man kan inte ha kul alla ggr.

men vad f-n händer det inget kul idag alls??

jo från ingenstans så fick jag ett underbart mess.
en vän har nu fått en liten flicka, hur kul som helst.
så som hon gått o väntat, a studenten med tror jag hehe.
nu är hon här i alla fall, och det var ingen liten bäbis, 51cm och 3.2 kilo.
en hel vattenmelon, bra jobbat Barbro





Dagens baby !!

O ett jätte grattis till familjen !!
nu kanske min dag kan få starta då .. ..

Nando get lucky!!!

Inga kommentarer: