måndag 25 januari 2010

Nu fick jag skäll igen !!!

min goda vän .. .. skriver så här : Ska man blogga så bloggar man med nya bilder!!!!
naturligtvis syftar han på att bilder på oss var gammal.
Och med messet så skicka han bilden som skulle ha varit med då.

så jag rättar till mina misstag med en gng och ber om ursäkt för att jag vilse lett er läsare.




Här är den senaste bilden :)

Agge, jag hoppas du är nöjd nu, och att du kommenterar på bloggen istället för att trakassera mig med dina mess hahaha.


Ja som ni säker har kunnat läsa på FB så har var gårdagens fest The big party.

yes, det var Los Copihues årsfest, 2009 hehe
men igår var det 2010, lite konstigt, men så är det när tiden går och tiden bara flugit förbi.

Festen var utomordentligt, det finns moment som är lätt kan bli långa men jag tror att styrelsen lyckades ganska bra med att göra det mindre tråkiga.
och en drottning för det kommande året har korats.
Grattis tina din din återvunna titel!!


Tina, Los Copihues Drottning 2010!!
 
yes, jag sa ju att det var en lyckad fest ;)

a nu sitter jag o funderar på den 2 feb, det är då sjuttonåringen blir 18.
oj oj oj ... vad stor hon blivit, min lilla bäbis.

fest är planerad samt en efterlängtad utgång... ... men vart?
det återstår att lösa.


Sjuttonåringen


Nä, nu måste jag försöka sova .. .. imorgon är det en lång dag

natti natti

Inga kommentarer: