tisdag 19 januari 2010

Total återhämtning!!

Det är vad denna dagen går ut på.
Barcelona 2010 var verkligen en upplevelse, en upplevelse i Rio stilen.
Mkt att se på, mkt dans och ja, mkt fest!!

Jag kan ju säga att barca har mkt att bjuda på, och på 5 dagar hinner man ej med allt.
men Barca nåde sina extremt höga förväntningar och jag mina mål ;)

Sightseeing.
 La Sagrada Familia

 
Spännande Metrofärd

 
 trappa i ena tornet i La S.F



Nando gör som alla andra ;)

 och ibland inte

 
 så vackert .. .. pelarna!!!

 
 Det bästa ur Camp Nou

 
 Inne i La S.F

ja det var mkt att se på, och riktigt snyggt o historiskt, me like a lot!!

som ni ser på bilderna så hade jag sjuttonåringen med mig och Cristian.
Han fick denna resa i 18-års present .. .. Gissa om han var glad när han öppna presenten och fick läsa till sig årets händelse !!


 
En glad, snart, 18-åring!!

Den största anledningen till resan var en tävling, en caporales tävling.
målet var att vinna, pressen var stor men jag höll nervositeten i schack och vi vann.
den känslan av att en hel publikhav skrev SUECIA!!! är obeskrivlig.
ja, så var det att vinna en Capolares tävling.
Caporal

Och jag är så glad att min största fans var med mig hehe.
sjuttonåringen och jag!
ok, nu e hamna även denna resa till de goda minnena, Barca 2010  ahhhhhhhhhh!!
Men nu e det dags att vakna till o städa, mkt tvätt o byxorna måste sys!!
så tills lite senare.

provar att lägga upp caporales videon här .. .. .. men efter e timme så funkar det inte.

Vad gör jag för fel!!!
 

Inga kommentarer: