onsdag 13 januari 2010

Resfeber !!!

Jag säger bara en sak. Resfeber all over !!!

Jag brukar resa o har rest en hel del i mitt liv.
det är av den annledningen jag ej har ngt körkort tex.
men det är en annan historia.
Men det är inte ofta jag har resfeber och just nu känns det så.
Kanske för att jag ska till Barcelona och tävla i Caporales.
Kanske för att jag inte bara ansvarar för mitt egna barn utan nu även för Cristian.
Kanske för att jag aldrig varit i Barcelona och .. .. .. a bara det ger mig magverk.

men men, det ska gå bra. jag borde dock packa snart hehe
Jo, Cristian, han fyller 8 dagar efter sjuttonåringen och han fick denna resa i 18-års present (förskott då).
det är alltid som roligast att ge bort ngt helt oväntat och till ngn som är så tacksam som Cristian.
Me lika a lot!

a så nu e stora frågan ... vad ska man packa.
och varför e detta så himla svårt!!


Packa Packa packa !!

Inga kommentarer: