torsdag 28 januari 2010

Dagen då Götet blev en Isabana

Det är samma dag som jag inte fick en blund.
Man skulle kunna tro att det var fullmåne och att en förbannelse låg över staden.
Men det var nog bara över mig,ni vet som ett svart moln på en serie tecken, ja .. för att alla andra tyckes sova i lugn o ro.
Till o med grannen, som inte ens finns med i min "personer jag gillar" lista, sov.
För att snarka kunde han minsan, i alla fall .. .. .. I hate this shit!!!

nå, ja . vad är en bal på slottet....
Jag skulle vara på jobbet kl 04.20 så det var bara att går upp .
Och som förväntat så var det is överallt, från min svale ända fram till SJ-basen.
is, is is o det var ej saltat eller grusat eller skottat .. .. .. one day in hell,  var min tanke.
a frosen hell då hehe.


Is, Is, och mera IS!!

A ja, iväg till jobbet och på min färd så hittar jag en metro, den sparar jag till senare på resan.
och jag gör som jag brukar, tar fram min mobil, sätter på lite samba och kollar in bilderna jag har.
I min mobil finns de mest knepigaste och roligaste bilder.
Och grejer jag glömt att blogga om, som dessa.

jag känner mig svensk med inte ensam längre ;)
 
det var la lite kul hehe jo o ett par sidor senare så hittade jag detta, gissa om jag skratta.


Låt oss skratta hela 2010!!

ja det var riktigt kul, fram tills att jag läste om att det handlar om yoga, då kom jag på att det tydligen inte ligger i min livslinje nu.
jag fick nämligen en lugnande vattenfall av mamma i julklapp, men reslutatet av den jul klappen var annat än väntat.
Den stressar mer än lugnar, så jag tror inte på yoga under 2010 heller.

Framme på centralen och is igen ... åhhh hur ska det gå när alla går upp o trillar i backen?

a ja, inte mina problem känner jag kl 4 på morgonen!!
väl framme på jobbet så var det dags att ta fram frukosten, det var lite kul för att vi har fått nya frukost låder till 1:a klassen.
eller ja, nya o nya är de inte, de kom den 6 jan, men jag har ej jobbat med dem.


 Här e den nya frukost lådan
 




och så här ser den upp när man öppnat den, Frukost time!!

det var riktigt efektivt att jobba med den nya frukosten.
och ja, resan upp till CST(tockholm) gick ganska snabbt. o resan hem gick i Törnrosas tecken.
jag sov hela resan (det var en sådan pass resa) någonstans i sömnen hörde jag om försening på 40 min ... o jag brydd emig helt enkelt inte. jag fick ju sova mer, på arbetstid, bra va!

yes, men att ha ett sådant pass tar kål på mig, så det först jag gjorde var ansöka om ledig jhelg, min kropp behöver detta, jag hatar tidiga månar o jag har haft 4st denna vecka .. I hate this shit!!
jag håller på tummarna och ger mig nu in i tv:s värld.

natti natti

Inga kommentarer: