fredag 7 oktober 2011

Äntligen Fredag !!!

Gud vad skönt att vakna upp o inse att man denna natt kunnat sova ett par timmar utan att känna knät.
Tänk att läkarbesöket skulle göra så ont så länge .. .. .. och nu känns det mkt bättre.
Då känns mitt beslut om att vila knät från tågets gång som ett bra val. (mkt känslor idag !!)

Och att dagen fick en lugn o harmonisk början gjorde det hela inte sämre.
Men när jag väl gick upp så fick jag lite dåligt samvete, jag vakna till ettans Go´kväll. ett repris program från ... when ever !!

Any way, de visade ett reportage om hur deras pengainsamling hjälp barnen i Liberia.
O då tänker ni, Nando o hjälp organisationer funkar inte. . . . RÄTT !!
Oj säger jag,  detta reportage nådde till mig, har det med åldern att göra?? I don´t know.
Jag har funderat på det en stund .. .. .. jag kan faktiskt tänka mig supporta Världens barn .
Men först så kravs det lite frågor o svar, som att jag skulle ge mig in i ngt sådant utan att ställa dem mot väggen liksom.

Ja, o mitt i allt så kom jag på LA CAMERA !!
Mammas (läs min) kamera är färdig laddad, jag kopplar ihop allto inser att det fanns inget minne kvar.
men jag har ju ett gammalt minne o testar !!

Esto es para ti mamita !!:

 
 This is my friday morning, och min sämbou !!!

Vad mer ska göras idag ??
vem ska man ut med ??
ska man ens ut ??

Aja, vi får se vad denna fredagen har i sin bakficka.
Jag kan dock säga .. .. I´m so excited !!!
A ja, nu när jag fick kolla på det gamla minnet så fick jag lite bilder med.
Los Copihues styrelse middag samt lite annat smått o gott.

Min lilla19-åring, kom in på Cambrige!!
Jag förblir stolt fader !!






Och ngn hade kidnappat min kamera ?!?!


 It´s Friday ... Let´s rock !!!

Inga kommentarer: