torsdag 6 oktober 2011

Klagomuren .. ..

är inte ett ställe jag strävar att se.
så jag tar min blogg och gör det man borde göra på klagomuren . . . KLAGA !!

Jag hatar att få mitt kaffe för varmt !!
jag tycker inte det är okaj att få varmt kaffe när jag bett om  ... Inte för varmt, Tack!

A ja, jag är inte den som brukar klaga på små pettiser, men  varmt kaffe är inte ok.
Jag bränner mig !!
O är de tngt mamma gjort hela sitt liv är att se till att jag ej bränner mig.
Jag kan stolt berätta att mamma fortfarande kyler min mat, hon fixar fortfarande te med mjölk, för att det ej ska vara för varmt.

Ja, jag är en mammaspojk, och även om min dator vill stava det till omslagspojke så det är inte riktigt vad jag menar.
Yes, om mamma inte tar hand om en, vem ska då göra det??

Aja, min mamma har tröttnat på att läsa min blogg utan att ha bilder att titta på.
hon tycker för övrigt att det är kul att läsa min blogg, mest för att då har hon koll på mig.

Och bloggar jag ej på ett par dagar som kan hon undra vad problemet är.
Nu har det varit så att efter läkarbesöket i Tisdags så har jag haft riktigt on i mitt knä.
jag har stannat hemma från jobbet för att åka med dålig gång (tåg snack) är mer än jag klarar av.
Min oror över operationen sträcker sig till att jag nu börjar få mardrömmar.
Jag har aldrig sövts ner, aldrig tagit ngn sorts drog lr helium luft.
lr jo, för 19 år sen, men det e ju inte samma sak.

Aja, vad jag egentligen ville berätta är att denna mammasboy kommer att hädanefter blogga med bilder, alltid.
Mamma gav mig nämligen en kamera ... Happy me !!
och nu e det film dax.
The King´s Speech .. ..  har många förväntningar på den.
Å andar sidan hade jag stora förväntningar på The bridesmaids.
Läste i flera av mina vänners bloggar att den skulle vara bra .
men enligt mig... It Sucks !!!

Movie time !!!

Inga kommentarer: