fredag 28 oktober 2011

Resan till Madrid . . .


Resan till Madrid var en upplevelse, jag vet dock ej om jag kan tacka Ryanair för det lr vad??
Jag tror dock det beror på min lilla pareja.
Har ni gng rest med en flyg rädd person, lägg på lite extradrama så har ni min resa.
När vin o sprit inte hjälpte så blir det seriöst !!
men men, efter lite tårar, klämnda fingrar(mina) så deckade även denna tjej. . .
Asså en dag senare så har jag fortfarande ont i min hand !!

Ferreira som gulligast, när hon sover !!

Flyget i sig, var en trevlig sådan :)


A ja, att vakna upp i en ny stand är en upplevelse i sig.
Madrid är staden jag länge velat besöka, och ja ... solen gör sitt.
Det känns som vilken stand som helst, Madrid borna är lika anti Barcelonabon som Rio mot san paulo, Stockholm mot Göteborg, lr Santiago mot valparaiso!
Men, men ... nu är det dags att ta tempen på denna stad . . . . Gött !!!




En snabb blick ut från balkongen och jag fick lite Rio kännsla,  så härligt va !!
Solen, husen och tidnings stånden . . . . så Madrid bor ... nu är det upp till bevis !!!



Inga kommentarer: