torsdag 27 oktober 2011

I´m so Ready !!!!

 Dräkt  - Check !!

 Stövlar och hatt - Check !!

 Ani knäont - Check !!

 
 Frissa Madrid 2012 - Check !!

Kaffe och Usla Ursäktsboken - Check !!
 Ja, ja... nu undrar ni säkert var jag ska med boken till, men det finns faktiskt en tanke bakom.
Tänk om jag ej hittar till Saya tävlingen, om man försover sig, missar planet.
 . . Är jag med så kan vad som helst hända och då e det bra att ha Usla ursäkter !!
som att:
  • Jag är flygrädd
  • Jag skickade en kompis istället
  • det var Pilot strejk
Eller
  • Tuppen hade glömt att ställa väckarklockan
  • Det var en förrymd elefant mitt på motorvägen.
  • det byggde om i stan o den gatan hittades inte av min GPS !!
ja, det sägs att ju länge ursäkter, desto mindre sanning i den.
Så planen är att hålla mig kort ... jätte kort !!

ja, sen undrar jag hur mkt sprit kan man konsumera på 5 dagar . .. yes, hemresan blir en bakis sådan.

I love my plan !!!!

Och jag verkligen gilar att vara klar så här tidigt, kl e nu 9:50, jag gick upp 7:30.
har städat lite, vikt kläder.
Fixat allt med min dräkt, frissa och mitt kaffe, samt bloggat.
Men ingen av detta hade varit möjligt utan min fantastiska kombo.

 The Kombo - Check !! moaahaha


Ja, vi är inte sambos, folk får ju för sig att vi verkligen ihop.
men denna dvärg är inte min dvärg !!! moaahaahaha.

Any way, jag är så tacksam över att han finns här hemma nu, så mkt bättre än att vara i Dubai !!
Och anledning av att jag är så offentligt är för att jag har så svårt att säga sådant på hans ansikte, så jag bloggar om det, han lär le sött när han läser det hehe. Puss !!

ja, jag älskar alla mina vänner.
Utan dem hade jag ej klarat den tid som varit, och snart är ett nytt kapitel avslutat och det e dags att göra som kungen.
Vända blad !! haha

 ... Madrid, watch out, i´m coming over  !!!

Inga kommentarer: