söndag 2 oktober 2011

Söndagar är allt lite speciella ...

... kanske är det för att det var då vi ofta samlades hos famor för att käka söndags middag.
Kanske är det för att vi tränade samba på söndagar.
Kanske är det för att den dagen är en vilo dag o efter som min bror vilar så är jag lite närmare honom.
Eller så är det bara så att söndagar en så jäkla sköna att  de finns liksom.
Det är en bra grej med kristendomen  .. .. att den sjunde dagen så vilar man.
O den planen funkar alldeles utmärkt för mig.
För efter en veckas hårt jobb o en så intensiv helg så är vila ett måste.
O nu när jag gjort det så e det dags att blogga liiite.

En helg med kärlek och reunion i luften.
och en jäkla massa härlig karma !
Och är det inte så det ska vara, livet ska kännas värt att leva.
Soft o en massa sinnesro.
Att jag var bröllop kan ju ha inspirerat lite till denna härliga känsla som jag omfamnades av.

Love !! 
 
Lotta Potta och Roger såg så underbart harmoniska ut, det var deras dag och solen lyste upp för dem.
Bröllop är så speciella, men jordnära och familjära bröllop är steget vassare!
Jag önskar dem inget annat en massa kärlek, förstånd och en gylleneväg för dem båda.
Jag e så glad för dem, o sitte ro ler mendans jag bloggar ... sjukt va !! haha

 Men jag verkligen uppskattar inbjudan och att jag fick närvara.
och mitt upp i det hela så kommer det upp för mig att denna gäst hade glömt en sak.
Asså, det är vid dessa situationer jag påminns att ibland har jag för mkt ...
Att jag sen varit så stressad av allt annat runt omkring mig att jag glömde köpa present!!
Vem går på bröllop utan present ?!!!?
Nando !!
det var juinte så att jag ej hade pengar, eller inte ville köpa ngt, eller att jag ej gillar paret.
Det är bara min extremt osmarta sida som lyser upp då o då.
Men varför just vid ett sådant tillfälle .. . så Pinsamt !!
a ja, jag får gott göra brudparet helt enkelt.
Vda som var bra, var ju att nu vet jag vad de fått o kan ge dem ngt de behöve ro uppskattar .. bra va!?!
haha

well well, efter bröllopet så var det dags för nästa stora grej.
4års reunion för vår grupp på SJ.
Det var en härligs sammankonst.
Alla var på topp, och det var så uppskattat ... så kul att träffas.
Jag kan säga att jag e så glad att jag börja jobba på rätt tillfälle, för majoriteten av de mina är helt underbara.
Ja, sen var det bara att njuta av kvällen, utgång vid 2 tiden tyder på att det var en bra hemma kväll!!
Tacos och prata goa minnen.
idag så känsn det som att ... Yes vilken underbar helg liksom !!







O nu ... lite CAPO !!!

Inga kommentarer: