lördag 1 oktober 2011

Det nya livet ...

ja, så här dagen efter så kan man skratta åt det, a vad fan, det mesta kan man ju skratta åt dagen efter.
Men inte åt min Iphone !
Hur lyckas man slarva bort den IGEN ?!?!? det här e ju värre än mina inbrott i lägenheten!
Så nu e uppe i tre.
sjukt.
Men det e la så att jag får göra som mamma säger, ha allt i ett snöre och på så vis inte slarva bort allt.
Men å andra sidan hörde jag att detta gjordes av en viss parejitz igår ...o det enda hon tydligen kom hem var just snöret hahaha..
Jag tror dock hon inte skrattar så idag ...
Min Iphone då ?
jo, jag hade tydligen lånat ut den .. .. och glömt det.Så gissa paniken och värsta party pooper det blev.
Ingen lust att festa när min nya Iphone var borta.
Men så, imorse kl 06:45 fick jag äntligen ett besked om att den var i trygga händer.
Den hade åkt hem med en tjej .... Jäkla slamp Iphone liksom !! och straight är det också Tydligen !!

Aja, jag får komma på ngt bra knep för att behålla fest humöret liksom ....
Men man lär sig alltid ngt nytt ... shotta inte 10 shottar på raken, det var gårdagens läxa !!!

ja, det har varit en lärorik helg, o det är bara lördag morgon nu liksom ...

Igår så fick jag även lära mig att EX är inte lätt för alla.
ex, inte som i exempel, utan ex som i person .. .a ni fattar.

 Ex är ett hett ämne.

Alla pratar om EX:n,  sina, dina, mina, hans, hennes . .. gud, en röra av ex.
Men finns det ngt som gör mig ständigt förvånad.
Folks relation till ex.
Jag tycker jag har en normal relation till mina ex.
Jag hälsar som sig bör, men bjuder inte hem dem.
Jag kan festa med dem ute, men förfestar inte med dem.
Jag kan diskutera film, men går ej på bio med dem.
Prata recept men går ej på restaurang med dem.
ja, för ex är la EX av ngn anledning.... Eller ??

Jag och alla har vi ngt i bagaget. Så varför kan inte ex:n nya respektive bara leva med det?
så varför känna sig så hotad ??
Varför skapa problem över saker som, ett hej.
 Det kostar ju inget att vara civiliserad.


EX.
Det finns dem som bor i utlandet, de som man bor grannar med, de som gift sig, de som inte hittat den rätta och de som fortfarande undrar: vad fan var det som hände?
Men de förblir EX.
Faller det sig inte ganska naturligt att inte ha ngn större kontakt med sina ex??
a ja .. .. jag blir inte klok på detta dilemma, och det borde inte störa mig egentligen .. .. om det inte vore för att jag fortfarande rör mig i samma kretsar som the EX:s

LIVE WITH IT !! ... jag måste ju haha.

nä, nu måste jag dra .. det e bröllop på G. wuhu !
och ja ... min fråga blir la, måste man ha med present på bröllop ??!??

shit ... bye bye

Inga kommentarer: