tisdag 4 oktober 2011

well well Tisdags Hell !!

ja, ibland så går det helt åt pip-svängen.
och detta trotts att man haft de bästa förutsättningar.
Man har haft en bra start på veckan, helgen var super.
Man känner sig lite mer i form än veckan innan, man börjar ha koll på maten och dess hunger.
och ja, det e till o med så att jag klippt tånaglarna.

Då finns det la inget som kan gå fel .. .. trodde jag ja.
Tisdagen from hell det är denna dagen, jag har egentligen inte gjort ngt fel, bara en liten missberäkning som gjorde att jag totalt tappa greppet.
Jag tog mig till gymmet, cyklade bort all aggregation och duschade på ny energi .. ..
och nu sitter jag här o bloggar o samtidigt har en sådan där mask för att få en ny lyster på huden.

Vägrar helt att låta mig dras ner av andras beslut.
Nä, jag ser istället till att njuta av den succé min person bringar.
för visst är det härligt att må bra, känna att man mer än duger.

hallå, jag har till o med blivit friad till ... det ni !!
så nästa fest kanske blir mitt bröllop haha.

men först .. .. jag ska opereras !!
OPERERAS !!!
Jag blir allt lite orolig, nu e det ju ingen kirurgi lr fettsugning som ska göras.
Även om det är det som är högst på listan.

Ja, döm ni, men vänta bara tills verkligheten når er .. .. I want botox dam it !!!
nä, men nu är det knät som ska opereras och vill det sig riktig illa så har sista danssteget redan tagits.
Kan man ha mer drama ?!?!?!

Min läkarkontroll blev en upplevelse som avslutades med taxi o hemgång .. .. så ja, dethar varit lite tumult kring mig idag.
och det enda jag fatta av läkaren och läkarstudenterna var ...
bla bla... sövas  bla bla bla titthål ... bla bla bla, kanske kan gå.
ja, har jag tur så kan jag gå efter operationen ... kul va!

Nu är det Charlies änglar på teven, jag ser ut som en galning och ansiktet behöver tvättas.
och jag kan starkt rekommendera ansiktsmask  .. .. den ger min hud ett nytt liv . . . . .

kolla !!:

 
  Nu vet jag hur blondin Bettan, o bettanissi känner sig när de bloggar så meningslöst.

Naturligtvis har de andra namn, men jag vägrar smutsa ner mig blog mooaahahaha
och nej, jag har aldrig läst deras bloggar men jag har kollegor som har ...o de berättar hahaha.

Ja och så här blev resultatet .. . . . .

Cause i´m worth it!


A ja, prova så får ni se, ansiktet blir lent som .. .som ...well ..lent !!
Och med det i tankarna så går jag snart till sängs, o hoppas att morgondagen har mkt bättre överaskningar.

För jag Är LEDIG !!!

Inga kommentarer: