onsdag 26 oktober 2011

natten före madrid .. .. ..

Och jag känner lugnet i mig.
Det har säkerligen en hel del att göra med de många tabletter jag tagit för att dämpa mitt onda knä.
Jag har ju ej dansat o tagit i för en anledning, men de två senaste dagarna var ett måste.

Men men, jag fixar Madrid om jag så får åka rullstol hem.
Jag måste dock säga att denna förberedelse inför Madrid tävlingen har varit den jobbigast ever.
Ngn frågade mig om jag hatade CC nu (i hopp om att svaret skulle vara: ja)
Men nej.nej NEJ !!
Ja hatar absolut inte CC, och mina bekymmer, har absolut inget med CC att göra.
Inte hyser jag agg mot tränarna eller dylikt för den delen heller.
CC har bara drabbats av den turbulens min vardag drabbats av, ngt även Los Copihues också gjort, men Los Copihues har ej tagit ngn större skada av det.

Any way . . . .

Det ska bli kul att tävla med CC, truppen har drabbats av flera stormiga hinder, men det verkar som att inget kan stoppa oss.

Madrid here we come !!!

Det känns dock lite lustigt, att Los Copihues är i Kurdistan och visar upp oss, o jag åker till Madrid.
Snacka om internationellt va hehe
Yes, vi har en trupp på 9 dansare som ska visa upp Los Copihues 2011.
De har höga förväntningar, men jag litar starkt på att de lyckas, precis som vi kommer att lyckas bra i Madrid.

så med det i huvudet så tänker jag nu somna om .. .. Tabletterna börjar göra sin verkan o jag kanske kanske kan få sova en hel natt.
Det har jag ej upplevt på välldigt välldigt länge.

Inga kommentarer: