måndag 24 oktober 2011

Sonhar não custa nada ...

..  O meu sonho é tão real : Mocidade 1992 !!
Yes, Samba is tha shit !!

Och trotts att Madrid bankar på mina portar så kan jag inte låta bli att vilja samba så mkt mer!!
och i Lördags vare det äntligen dags att röra lite på ... kroppen.
Under 1 timme gick vi igenom hela Los Copihues  träningsprogram !!

Kul var det o det där med Zumba ... well, SAMBA is verkligen tha shit !!
jag hade träningsverk i mina love-handels hahaha.

a, ja.. det var en extrem lyckad Provapå träning med Los Copihues.
Vår lilla utställning och information uppskattades av de många besökare.
för många var med o träna, men många fler var o titta, och även kolla på utställningen.
Det tyder bara på ett gott samarbete inom styrelsen och allt blir lyckat.
så när frågan kom om att välja en ny ordförande så tog jag gladligen emot uppdraget från styrelsen.
Yes, nu är jag inte bara TREVLIG !! jag är en Ordförande också !! haha

O tack vare mammas kamera så blev det lita bilder.

Här presenterar jag stolt den grupp som är en så stor del av mitt liv.

Los Copihues !!


















Inga kommentarer: