söndag 30 oktober 2011

Hala Madrid !!

Och nej, jga har inte t¨nkt att blogga om fotboll !!
Men ngn måste jag ju använda "Hala Madrid " . . .  Fast jag borde ha skrivit Hala CC !!
för det är idag det gäller.
Anledningen till denna resa .. .. erövra titlarna om Caporales i Madrid hehe.
Vi har som jag bloggat tidigare, inte haft det lätt inför denna resa.
Turerna med relations avbrott, inflamationer, operationer, illska och andra motgångar har gjort att vi ej varit 100%.
Men igår så var det som en trisslott reklam . . . a ni vet, Plötsligt så händer det !!
Yes allt vårt hårda jobb, våra svettinga timmar har visat resultat.
allt satt riktigt bra, så vi känner oss trygga med att vi ¨r med i kampen om titlarna i Madrid.
Nu ska man naturligtvis inte dra några slutsatser i förväg, men jag kan lätt säga om att vi nu kan roa oss på scen, och det är för oss det viktigaste.

Träningen utomhus gjorde susen för min förskylning, nu vet alla att jag är sjuk.
I metron så flyttade sig folk från mig vid mina host-attacker. min lätt rinniga näsa har förvandlast till en snor fontän.
Min onda hals har numera astma syntom, den syre jag lyckas ta till mig räcker lagom för att ej svimma.
Här där jag bor, är mamman inte bara mamma utan även sjuksköterska och mystiskt (lite häxig) för hon har hjälp mig med kurer som heter duga.
Hennes medicinlåda får Tinas lilla samling att se fnuttigt ut. Här snackar vi om medicin till 1000.
ja det är tillomed så att jag fick en tablett hon ej riktigt visste om det skulle hjälpa mot, men det var mot förkyllning.
 den blandning av olika paracetamol, xyxtamål och eternamål får min kropp att reagera.
så ngt borde hända, och det har inget att göra med att vissa tabletter skulle jag ta ståendes på huvudet !!

Any way . .
Tráninge ute var det.
Det var kul, vi träna till mångas förvåning vid, El Templo de debod.
En kunga gåva till den spanska kungen från egypten . .. så fint va !!

Coolt !!

Ja, jag vet lite Indiana Jones varning, men va f*n lite fvr jag bjuda på !!
Och folk som såg oss trana till skenet av nattupplysningen var riktigt imponerade. 





Naturligtvis stärkte detta mitt ego lite till, som att jag behöver det tánker ni . .. ALLA BEHÖVER DET !!
hahaha.
träningen blev dock en svettig sådan och i kombination med natten skyla så mår jag som jag mår!
Men men jag får skylla allt på CC, det känns bättre . .o den kurer som jag fått, har under tiden jag bloggat detta hjällpt, känner mig lite darrig, men på scen ser det säkert snyggt ut haha.

Mina Vänner, nu är det dags för Saya MADRID 2012, wuhu !!
Tack alla som stöttat mig, oss i denna resa mot vad som kommer att blir en mycket härlig upplevelse på scen !!

Hala Madrid, Hala CC och Hala mig !!!
c ya

Inga kommentarer: