måndag 17 oktober 2011

Everything happens for a reason

Och det är bara att leva med det.
Efter en helg av  .. .. låt oss kalla det för återhämtning .. .. ..  så är det okaj att vara tillbaka.
Allt är inte bara guld och gröna skogar.
Men om jag blundar så blir det så . . . So I´ll stay with my eyes shut !!

Förändringar kommeR som vågor i ett stormande hav . .. det bara öser.
En vågen efter den andra . . . men men, med lite andning och jag kan ta det.
Vända andra kinden till ?? I he***e heller, religiös är jag inte!!
Här blundas det icke !
Och visst han man hört om livet största gåta.
Älska Glömma och Förlåta . . . nä, det e samma sak som att blunda.
I don´t do that shit !
Här sätts hårt mot hårt, och kan du inte leva upp till förväntningarna så keep on walking, liksom.
och nu när batteriena är laddade så finns det inget hejd  . . . . bring it on !!!

Ja, så vad händer annars?
Snoop dogg rockade fett, Oslo levde upp till förväntningarna och att "glömma" tel hemma, var det bästa jag gjort.
Kanke ska man göra så lite oftare.
Madrid står och bankar på min dörr . . .. gissa om jag ens vill dit!
Kurdistan har bjud in oss igen, och Los Copihues kommer att vara stark representerade.
Kul !!
Annars så har även gruppen drabbats av lite storm, men det är inget som vi ej klarar av.
Gruppen har haft värre motgångar än så, och styrkan ligger ju inte endast på en person, så yes, Los Copihues finns kvar i trygga händer.

Så snacka om ny vecka nya utmaningar hahaha.

Enjoy !!

Inga kommentarer: