fredag 30 september 2011

Upp to date !!!

Yes, My iphone is bringing sexi back !!

Det är helg och som vanligt har jag fullt upp, just nu med att uppdatera hela mitt liv.
Vissa tel nr har försvunnit helt men det är inget jag gråter över, de komemr tebax ngn gng ...
I know it !!
Och återn en gng så är det fredag, livet leker men så tänker jag ...
Vad e planen med mitt liv ??
Hur ser min framtid ut ??
o vad i helvete ska man hitta påd en här helgen ??
Jo, det e förfest, fest efterfest, Bröllop, bröllopsfika, P-fest och fest och efterfest .. ..
ja så det e la bara in i dimman, resten får komma som det komemr ;)

Queer Blir kvällens höjdpunkt .. .. inget jobb, bara fest !!
Och Bröllopet blir morgondagens Höjdpunkt.

Ja, jag trodde inte jag skulle på bröllop iår och nu blir det två stycken ... Det e så nice.
I love weddings !!!

så fria till mig då !!!!

Skål.

Inga kommentarer: