söndag 12 april 2009

Ang kommentarer

Så här på söndagmorgon, innan allt står rätt till i huvudet så tänkte jag bara ge en snabb kurs i Kommentarer.
för alla er som inte lyckats lämna ngt.
så här gör ni steg vis.
På denna
1. Läs bloggen, det är ju en fördel att läsa om vad man nu vill kommentera, hehe

2. längst ner, under texten ni läst så står det.

3. klicka på länken kommentarer, då kommer det upp en pop-upp fönster. med följande text :

Tyck till vetja!
Har jag rätt?
Har jag missat ngt??
Har jag fel??
vad menar jag??
var det kul, eller e det bara coolt, jag e ju ändå en cool kille ;)

4. Efter denna text så finns det en stor tom ruta, här skriver ni det ni vill ;) avsluta gärna med ert Namn, det är alltid kul att veta vem som tycker till eller bara hälsar .

5. under denna ruta ni nyss fyllt i så ska ni nu välja identitet, Har ni ett konto som är ansluten till denna server så väljer ni det.
Har ni inte det så ska ni klicka på Anonym, det finns alltså inga krav på att ha ett konto.

6. är ni nöjda med texten??, fick ni med ngt vettigt??, inte för att jag någonsin får det med oki, nu kan du välja att Förhandsgranska, så ni ser hur kommentaren ser ut i bloggen, eller bara klicka på: PUBLICERA DIN KOMMENTAR.

7. Nu kan du, jag och alla ta del av din kommentar, och ser du att fler har skrivit så står det en siffra framför pennan, den siffran står för antal kommentarer. finns det fler som skrivit så kommer alla kommentarer upp, i pop-upp rutan som dök upp.
får du inte upp ngn pop-upp rutan, Kolla sina inställningar ;)

8. har du ett konto som är anslutet till denna server, så kan du prenumerera på bloggen. Do so, så missar du inget ;)

bra kurs va!
Have fun o kommentera för fullt nu.

C ya!!

Inga kommentarer: