tisdag 21 april 2009

Trötter ...

Ja, precis som han känner jag mig.
Sömnig och full av tankar i huvudet.
Inga tankar som jag kan sätta fingret på, allt är bara så löst och stressigt.
så det bästa är nog att lägga mig genast, det är nämligen enlång procedur!
Jag får göra som Pippi gör, ni vet:
Först säger jag till lite snällt:
- Nando gå o lägg dig!
Om jag inte lyssnar då, då säger jag till igen:
_ Nando GÅ o lägg dig!
Men om jag inte lyssnar då, då säger jag till på skarpen...:
- NANDOOOO GÅ O LÄGG DIG!
Och om jag inte lyssnar då.. ja dåå vankas det smörj.
hahaha

Spanking asså!! nej då skulle jag nog aldrig gå till säng ;)

ja, dagarna går och just nu sitter jag och försöker komma på en anledning till att varför jag ej ska träna imorgon.
Men jag behöver träna, ska jag dansa till Karnevalen 2009 så är det 6 kilo som ska tränas bort.
Att banta med en massa olika dieter går inte för sig, tro mig, jag har försökt hehe
Man får leva som man lär, jag talar om för alla tjejer hur viktigt det är att äta ordentligt och sunt, inte banta utan träna och hå¨lla sig i form.
Men det e svårt!! det måste jag erkänna, och att 17-åringen inte backar upp mig här hemma hjälper absolut inte.
Det ska ätas nyttigt, och ofta. och vem ska laga maten??
Bra mat som ger kroppen energi och ork för att träna.
just nu har jag missat detta.

o det är ett måste nu!!

Träna äta och träna.

... ... ... men jag kanske ska börja nästa vecka ?
det får jag sova på, natti natti

1 kommentar:

Anonym sa...

va lite du skrev idag !!


/ valee