söndag 12 april 2009

Ett gott slut ….

Vad härligt, det är precis vad jag behöver, ett gott slut.
Det har varit en mkt lång och jobbig vecka, sådana veckor vill man ha få av, för att inte säga inga fler sådana veckor please!!!

Att få andas ut och känna att jag trots allt, lyckas ta mig framåt här i livet.
Yes, 17-åringar är inte lätta att hantera det borde gudarna veta !!
men med mycket förstånd och god föräldrar stöd så klarar jag även av denna biten.

Så nu har jag en lång vecka, men bra vecka framför mig.

men men, över till ngt helt annat.
I lördag gjorde jag ngt jag aldrig gjort förut, jag var ute ... TIDIGT!!! hahaha
ja, det är inte klokt, jag mötte upp Cam &co tog två glas vin, vi uppdaterade oss.
O kom fram till att jag inte skulle ha mer vin, vin har en konstig påverkan på mig haha,
Är inte det lite lustigt, jag kan njuta av flera drinkar och inte vara så påverkad som av tre glas vin, katastrof!!
Oki, jag åkte hem bytte om och var på in till stan redan kl 22:00, var på Gossip kl 23 ... sen över till Ay caramba, och avslutade kvällen på Gretas.
herre gud!!
jag var hemma vis 02:00 hahaha kl 02:00
japp, det var lördagen det.
vad har Jag lärt mig av denna kväll??
Att jag inte ska gå ut för tidigt!!

sen har jag suttit och funderat på att jag kanske ska ta och ändra mina krogvanor. Att kanske kan vara ett steg i att ändra på mina rutiner.
För ska sanningen fram så e det alltid samma människort man möter, pratar ofta om intehelt oilika saker, och dansar ofta tills amma sorts musik.

Dax för ngt nytt??
jag får sova på detta, efter att 17-åringen kommit hem med MC-donald, för hon handlar just nu hahaha.

Natti natti


Inga kommentarer: