lördag 25 april 2009

Caramba ...

Det är det första jag kan komma på efter gårdagen ... ... denna eviga Fredagen.
Inte för att Queer var dåligt igår, men det var lite folk ... knepigt.
Jo, när man inser att tider förändras, personer förändras och man inte hänger med, då känns det lite tomt i hjärtat.
Man blir helt ställd, men eftersom jag var i ett så gott sällskap så gjorde det inget att andra förändrades.

Queer var som vanligt en bra clubb, mkt folk mkt minglande, dock inget dansande.
Ngt som jag förvånas över med tanke på att jag dansat och minglat på Queer i 7-år.
Any way... ...
... en mkt aktiv kväll avslutades på Tintin( OVANLIGT!! )
Och efter taxi resan hem så kan jag konstatera att folk har rätt att göra bort sig totalt.
Inte ngt som jag brukar göra, men att göra bort sig och såra andra är ngt jag får ta och fundera över ... naturligtvis har jag ej gjort bort mig, men.

Ja, i övrigt så har jag dansat hela dagen eller mellan kl 10-17 rättare sagt ... japp en jädra massa dans, o det känns gött, lite förberedelser inför maj månad.
Och nu är det Sambaträning inför show och grejer så tiden går ganska fort, men så e det la när man har roligt.


För att igår så stängde Queer utan att vi han med hehe.


Maj månad var det ... ...
Jo en månad som kommer att gå i Sundhetens tecken.
Äta och må bra ät mottot, träning är målet och med karnevalen i sikte så lär detta inte vara så svårt.
För er som inte känner mig så är jag är ju ganska bestämd av mig, men det gäller att bara bestämma sig.
Jag sluta röka från en dag till dden andre och nu har det gått över två år, Starkt jobbat;)
Jag gillar min beslutsamhet!!
Och nu har jag det(beslutat mig då), Så Agron min vän, No more SPRIT på hela månaden.
Du vill inte ha mitt tjatande hela sommaren sen va?? hahaha.


Yes, ikväll blir det lite mera fest, lite spontant, men först ska här frächas upp, och oavseet vad lilly säger, så krävs det faktist mer tid att fräsha upp sig än för 10år sedan ... ... ...
Så mina vänner, ses vi ute så fine, se vi inte , Så c ya next time.

Hugs Nando.



Inga kommentarer: