måndag 13 april 2009

Måndag hela veckan.

Visst finns det dagar som man skulle vilja återuppleva.
O så här dagen för sin födelsedag så måste jag säga att denna dag vill jag återuppleva om och om och om igen, för då förblir jag 36 hahaha.

eller??




Yes, jag sa det, men men 30+ är det officiella, och men vem lurar jag egentligen??

Nando vakna!!


Och åter till min vardag,
Jag inser(med mycket oro i minkropp) att tiden bara rinner iväg och det är så mkt att göra.
Los Copihues tränar för fullt, showen är ner skissad, nu ska bara musiken mixarna spelar in, sen så är vi klara ... NOT!!
Det e fortfarande jätte mkt jobb kvar och bara lite mer än en månad kvar till karnevalen.

På tal om karnevalen, så var jag på en annan grupps träning.
Och till min stora förvåning, fick uppleva hur det är att bara delta.
Yes, Bara delta som dansare eller som i mitt fall som åskådare.
Att komma till träningarna och bli till sagd vad man ska göra, när, hur, betalning, tider att passa ja.
Allt det där som vi får ta tag i i vår förening, och lämna över till våra dansare.
Och först då insåg jag hur skönt det är att bara delta och inte engagera sig i föreningen.
JAG VILL !!!!
men sen så vet jag att om man inte engagerar sig, så blir det inte som man vill.
O vem gillar att leva efter andras ideér??
Så jag säger det till alla, vad ni än gör.
Engagera er!!

Ja, nu ska jag engagera mig i mitt jobb.


Yes, företaget som nu ska starta ett stort sammarbete med SAS, det verkar kul och ses som mycket possitivt.
Och med detta sammarbetet så hoppas jag på billia flygbiljetter, Wuhu!!


I övrigt är jag inte är så glad på min vardag alla ggr.

Mkt jobb med arbetstider gör att man äter riktigt jäkla dåligt.
det måste vara ngt av det sämsta med jobbet, för att jag hinner inte ens träna.
dåligt dåligt.
Min väst har sprukigt och jag har tappat fyra knappar, om inte det är en varningstecken så vad??
Så man (läses jag) kanske inte ska vara så spontan, utan ta sig(läses mig) tiden att träna. och äta ordentligt o i rätt tider oavsett vad man gör.


jag kanske borde skapa mig en skalmanklocka.



Ja, till min födelsedag önskar jag mig en SKALMANKLOCKA!!

Gracias ;)

Inga kommentarer: