torsdag 16 april 2009

otränad??

ja, det kan man lätt säga att jag (kanske) är...
... eller så känns det ibland
När min In-lines färd avslutas med en taxi resa kan man lätt undra hehe.

Igår, under shoppingen så inhandlade vi två par In-lines, ett par till mig och ett till valentina.

Snygga och snabba var vårt mål och detta nåddes likaså.
det e ju det bästa med att vara Nando, jag når ofta mina mål och drömmar;)

Jo i alla fall, efter många turer av shoppande så var det äntligen dax att prova leksakerna.
Jag hann inte mer än hem förrän det var dags att ge sig av till träningen ... ... .. till hammarkullen.
Tidsmässigt var vi lite sena, men det e ju fullt normalt i min värld.(o.b.s bara när jag är sen!!)
I alla fall, vi började åka in-lines och jag märke snabbt att fötterna börjar att krampa, som aldrig förr!!

Och det enda jag kom att tänka på var: jag är lurad, lurad .... LURAD!!!

För jag kan säga att jag är inte helt otränad?? lite fet kanske men otränad?? Nej, caramba!! (ok, jag kanske är lite otränad)

Jo, in-lines var det, vi kämpade ända till Willy´s i gamlestan, det var inte ens en fjärdedel av vår planerade resa.
Jag hade så ont, tiden var knapp ... ... ... och jag hade så ont!!
Ringde en taxi och ja, där satt jag och insåg att jag åker taxi, men in-lines på!!
Taxi chauffören måste ha undrat vad jag höll på med, hahaha

Efter träningen så tog vi spårvagnen hem, så trött så trött.

Så nu e frågan, När ska jag åka In-lines igen?? hahaha

Idag är det tåg, och sova gott i Stockholm, det är härligt att jobba på SJ.
Alltid ngt nytt och jag hoppas att lilly är hemma, hon bor ju ett stenkast ifrån central hotell.
så om du ser detta ... JAG RÄKNAR KALLT MED MIDDAG IKVÄLL!!

o till alla er andra.

Hejrrååå ;)
(läses på stockholmska!)

1 kommentar:

Markus Gisslén sa...

hahahaha du e så rolig!!!