fredag 25 september 2009

115

Japp, så många inlägg har jag skrivit ... lite roligt, lite sorgligt, lite politik, lite skvaller, lite klagomål lite tankar, lite idéer, lite religion, lite Sj, lite mode, lite sjuttonåringen(mest Sjutonåringen ser jag hehe), lite mer familj, lite dans, lite gala, lite party ... .. eller ja ok, mkt Party hahaha.

ja, men idag e jag bara förbannad!
så nu även det ... lite förbannad.

Jävla skit granne säger jag bara!
Inte nog med att de är vad de äter, för deras mat luktar skit!
De har mage tat klaga på min musik .. .. kl 9.30 en fredag morgon skickar de vår hyresvärd att be oss vara tystare.
Tystare my ass!
När grann jäveln sjunger bäbä vita lamm med fel melodi, ton och TEXT, (blatten kan ej sjunga sörrö) så klagar inte jag ... men nu jäklar, Nu e det krig i Tomteskogen!!


O må gudarna se till att hålla dem borta från mig för jag säger bara en sak.
I`ll SHOW NO MERCY!!

Men men ... en annan dag.

just nu så åker jag ett trögt tåg .. . för ovanlighetens skull, Destination Stockholm(ovanligt det med va!).

Jag ska på Årets Event, Salsa kryssnigen, en favorit i repris, med mina två älskade tjejer Mamma och sjuttonåringen. (Den tredje åker bil, Syrran då)

Ja, denna helg blir dt mkt salsa, merengue, reggaeton och en massa LATINOS IN THA HOUSE!!!
Ja det e dags för salsa kungen att putsa upp skorna ordentligt för nu ska klackarna i taket!!
O så jag har väntat!!, som att jag gör annat än slår klackarna i taket.



En sak måste jag dock säga, Det där men korta inlägg funkar inte o jag hör ingen klagan så jag fortsätter som jag alltid gjort.
En sak till, fy f-n för att åka tåg baklänges , pratande i tel och BAKIS! och det har jag Agron att tacka för .. ..

tack Agron!! för det e la bara jag som har ne kompis som ringer kl 02.00 och undrar om murveln är öppen. MURVELN!!!

nä, nu ska jag sova o ladda batterierna lite.

C ya and kill the Neighbor!

Inga kommentarer: