onsdag 16 september 2009

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Vad trött jag blir!!

Vi förbereder en show inför Ay caramba på Fredag.

Missa inte LOS COPIHUES på Ay Caramba nu på fredag.


Det går så där bra, ni vet Cueca, Chiles Natinaldans.
Den har jag dansat sedan jag var 6år, vunnit en o annan tävlig, alltid lika stilig och med glimten i ögat.

Jag o sjuttonåringen i cueca dräkter 2008

Men nu, nu e jag nästan lite rädd ... jag har gett mig in i nya marker, riktigt okända marker.
Det är kul att göra ngt nytt men fy f-n vad svårt det är att bli av med det som sitter.
Man kan inte lära en gammal hund att sitta ... ... nu fattar jag!!!

Jag är stilig i min Cueca, näsduker snurrar och mina sporrar har får en härlig glans, men nu ska är allt borta.


El chilenazo!!


Den varianten av cueca som vi ska visa den 18:e är så långt borta från den som sitter i dennes 182cm korte chilenarens själ. .. .. ..
På detat så ska jag showa med två tjejr, som lär sig nu.
Visserligen så är de jätte duktiga, så just nu känns det som att det fallerar på mig ... på mig!! åhh!!

What to do What todo.

Nä, ikväll får det bli en sväng till Klubb James Dean.
Så Gretas here i Come!!

Jag tar min vinflaska för jag orkar in med cueca nuuuu.


Viva Chile mierda!

Inga kommentarer: