torsdag 24 september 2009

Gött, svettigt och äckligt ...

Ja, det är en blandning av känslor efter ett pass på sats.

Gött känns det genom hela kroppen, jag har presterat riktigt bra och jag kan känna mig nöjd.
Jag kan dock känna mig lite förvirrad av tjejen som e framför mig .. .. hon gör stegen bra men änså lyckas hon förvirra mig. . . jag e lite trött på små tjejer på passen.

Svettigt .. Yes, That´s meee!!
svettig så där så håret e så blött som att jag skulle ha kommit ur duschen.
Inte så fräsch alla ggr men jag lovar att det e fräschare än Kinesen.

Ja, så Äckligt va!
Jag undrar hur man kan gå runt och ha så stinkande andedräkt ... borstar hon tänderna tro??
Och jag tyckte så synd om kvinnan som prata med henne .. .. Usch!!
Undrar om jag ska tala om det för henne .. .. ..

Jag funderar vidare, Nu e det IDOL 2009 som gäller.

C ya!

Inga kommentarer: