söndag 20 september 2009

Du tror att i grannens vatten,

.... är sjögräset alltid grönt.
Nja, riktigt så är det inte va, att sjögräset är grönare
på andra sidan.
Sebastian lyckas inte heller riktigt
övertyga Ariel??

Havet e djupt!!


Yes det är Disney dax hemma och Sjuttonåringen lyser
med sin frånvaro,
Syrran och svågern har lämnat huset,Så nu e det bara jag ...
o Ariel då hehe.
Och efter att ha njutit av mammas goa chilenska mat
så att denna mys stund på soffan guld värd.

Nu kan jag ta en tillbaka blick ...

Bröllopet var kul, båda sa ja, så alla var glada,
o brudparet var överlyckliga.
o jag kom att tänka på att detta är
mitt andra Criolska bröllop.
Tereza var en mycket vacker brud.


Show time!
Efter en mycket god tre rätters så var det dags för
att lite show time o sen var
festen i full gång.
Vinet flöda och alla var i topp.
Och trots att jag inte fick tag i strumpebandet
som brudgummen slängde till singel
killarna så kan jag säga att jag är glad att fått närvara.
Tack Tereza och Harald, o många lyckönskningar till er.

Nando and the Limo


Yes, sen tackade vi Borås för den fina festen
o så var det dags för Göteborg.
Chilenska nationalfesten skulle vara super..
men nä, ren besvikelse.
Hur kan man få plats med så många berusade pygmeér med
storhets vansinne i ett o samma rum?

Nej Tack!
Så vi drog vidare ... till Gretas.
Gretas var bra, Aslan är alltid på topp,och servisen likaså.
Ja, Gretas var bra om inte för sällskapet .. ..
nej då menar jag inte dem jag kom dit
med, ni agron vet och frugan lilly ...
... de kan aldrig vara en besvikelse.
ja, denna stan har ett o annat pucko.

any way,
kvällen avslutades positivt, mat i mitt i ingen stans
med trevligt sällskap och ja, idag kan jag verkligen
luta mig tillabaka och fokusera på gårdagen.
  • Varför står det gifta killar och vill ha strumpebandet(den som får den ska gifta sig inom ett år) so Why??
  • Ärlighet, hur ärlig ska man vara ute??
  • Ytlig, hur ytlig är inte för mkt?
  • Rykten, hur mkt ska man bry sig?
ja, nu har jag lite att sova på ....


Natti natti

Inga kommentarer: