måndag 14 september 2009

My Confession.

Hej alla, jag kallas för Nando, och väger 79,2 kilo.
Och detta är min första dag utan onyttig mat.
Det känns bra men jag tänker på mat hela tiden.
Men med tanken om en bättre morgondag så har jag nu klarat min första dag ;)

ja, fatta att jag höll på att trilla ur vågen .. jag jag till o med gav ett skrik, men det finns inga bevis då ingen var där ;)
79 kilo o lite till ... hur kunde jag låta detta hända, siken örfil vågen gav mig ... Hate the Scale!!!
Till Priden vägde jag 74 kilo .... o sen har jag bara äti o ätit o ätit en massa mat ... huaaaaa.
Asså problemet är inte att jag har ätit utan vad jag ätit ... o nu känner jag mig som: jag är vad jag ätit ... Fett!!!

ok, get over it!!

där stod jag o träna på sats, lite fett förbränning.
Speglarna hjälper inte min fåfänga, så jag kollar på tv ..... o så kommer det en Hamburgare flygande, stor saftig och ja, jag bara tänkte... jäkla reklam, men det e la gud sett att bråka med mig.
jag träna bort 468calorier ... nu kan jag käka en pomfritt, men bara en då hahaha.
lite rygg o lite bröst sen avslutade jag mitt träningspass med lite bastu.

I´m Loving it!!

Fick min nya mobil idag ... ... bättre än den tidigare, men för många megapix, man ser ju allt!!!!
hatar så bra kameror hahaha.


Nya mobilen testas

Ja, efter detta träffa jag Seppan o Mackan, så kul att ses igen.
Det var intensiva uppdateringar, ja allt känns lite så nu för tiden, intensivt!!

Me, Mackan and Seppan (gammal bild dock)

O nu sitter jag här, några timmar senare och kollar på tv, mitt vanliga måndags program på trean : Extreme Male Beauty.
Ja det är verkligen lärorikt, att veta hur andra män funderar på gällande sin kropp och utseende.
o så såg jag att man sk amäta sig, så jag gör det nu ... ...

shit!! 92 cm ... ... idag e det verkligen Confession day hahaha.

a ja, ska man göra ngt så får man göra det på riktigt!

Förresten jag glömde bort att jag planerat kolla in Svenska Hollywoodfruar efter vår dans träning, jag hann ganska lagom så jag kunde få mig ett gott skratt.
Tänk att det finns dem med pengar som är riktigt patetiska ... ... det gör mig lite glad inombords.
så nu har jag två måndags program som jag lär följa.
Bra va!

Ja, och i pauserna så fixa jag min mat ... ..o eftersom det är så sent så blev det en enkel sallad, enkel men så gott.


The Dinner

Och jag hade en riktigt romantisk middag, med lite ljus och bubbel .... vatten.
men nu när jag tänker efter så ser det bra ut men lite ensamt ... får ta o göra ngt åt det där snart.

snart, imorgon är en annan dag!

Inga kommentarer: