tisdag 29 september 2009

I´m sorry !

ja, ibland har jag lite svårt att fokusera och få tid att blogga.
Jobbet tar tid, fritiden tar tid, barnet tar tid .. .och ibland känner jag verkligen för att ta min egen tid.
Att bara finnas för min egen skull.
Jag tror det är ngt de flesta av oss glömmer, att bara vara, ta ett långt bad, o.b.s det krävs ett badkar för denna handling.



eller ett fotbad, eller tända lite ljus, sätta på ngn symfoni musik och bara njuta av stunden.
min stund har tagit dagar.

Jag måste säga att kryssningen tog verkligen all energi.
Reggaeton tävling, salsa merengue och pigmeé slagsmål ... Do I need to say more?
Och ja, jag hade glömt hur berusade explosiva trash chilenare kunde bete sig.
Ja, ett tag var det som att jag reste tillbaka i tiden då alla chilenska fester slutade i en stor orgier av nävar o glåpord.
Yes, där hamna jag och jag kan allt skylla mig själv, och jag e så tacksam över att det finns vakter!
Vad jag lärt mig?? .. .. Öhhh .. .. återkommer om den punkten.
Jag kan bara säga att jag e just nu ganska trött på Latinska grejer.
Jag tar tillbaka mitt liv, o det e nu!

Ja, sen var det lördag och fest i storstan, dans och barbesök med familj o vänner, riktigt nice.



Söndagen gick i lugnets tecken, och det var dags att återhämta sig.
Hemma kväll med film och lite god mat.
sen har det bara varit jobb jobb jobb .. .. men nu kan jag luta mig tillbaka.
och njuta av yttligare en lugnt stund.
o vad gör ni??

Njut av stunden please!!



P.S
Min sjuttonåring å ge mig många gråa hårstrån, men hon är det bäsat som hänt mig!
Besos bebé!!

Inga kommentarer: