fredag 11 september 2009

Äntligen Fredag ...

En hård vecka e snart över ... ...
och jag kan bara säga ... guud vad tröttsam vecka det varit.

Resenärer som inte haft alla hästar hemma, mobilen som jag ej fått tillbaka än.
Dåligt jobbat TRE!!
ja, man blir riktigt förbannad när inget händer, o kompensation hjälper inte ... .. just nu i alla fall.

Tur att de flesta man jobbar med är helt underbara .. .. ja Alla utom Judas då, men henne har jag sluppit jobbat med ... ... tacko lov.

Yes, vad ska man göra en fredag som denna?
Sjuttonåringen är med sin farmor(dvs min mamma) i Barcelona.
Den ända stad jag vill till just nu o hon e där, lite snopet e det allt, men men.
Jag e barn ledig i alla fall WUHU!! ... .. öh som att det skulle vara ett hinder hehe.
Nä, mitt Älskade barn är inget hinder, snarare tvärt om, en tillgång, vem skulle annars hämta pizzan??
I miss her!! aaaaaaaahahahahahaha

äh, just nu siktar jag in mig på att komma hem i tid o inte ha ett sent tåg .. .. please please, let it be this way!!!
Och eftersom jag ej sovit ordentligt denna natt .. ..öh denna vecka eller denna månaden till o med, så lär det bli att sova en stund när jag kommit hem.
Efter Apoteket klart hehehe, min hals behöver lite stark medicin, vuxen medicin då hehe.


ja o vad i Hel...te händer med FB??
Min farm säger jag bara!! hahaha

Ha nu en skön Fredag gott folk, o du, jobba inte ihjäl dig ;)

Besos Nando.

Inga kommentarer: