torsdag 17 september 2009

Dag 4 ... ...

Hej, mitt namn är Nando och jag har inte planerat att väga mig än.
Idag är det min fjärde dag i nyttighetens tecken.
Sallader och omeletter blandas friskt med filmjöl och flingor.

Yes, riktigt duktigt, (jag klappar mig själv på ryggen).
Men sen så sker det saker som är inte är riktigt planerade.
och det gör att lilla jag förblir en förvirrad Nando.

Nando skulle köpa en sallad på ngt café nära sats, nyttigt och bra.
Men när jag får min sallad så är det så mkt mat att de nästan inte kan stänga locket.
De frågar om jag kan ta citronskivorna vid sida.
By the way ... I love CITRONER!!

Ja, detkanske inte spelarngn roll, min fråga är mer, varför stoppar ni i så mkt mat i lådan??
Hur bra e det med överflödig mat?
Tänker inte de på att de finns dem som har bulumi demens?? VA!!

Äh, nu har jag i alla fall bra disciplin och tar halva salladen nu(för det räcker bra) o andra halva ikväll.
utöver det så e jag riktigt nöjd ... ... undrar dock varför det finns fik med en massa kakor, pajer och krämer brevid ett gym?... rena tortyren, det är inte alls ngn bra infra struktur!!

ha siket viktigt ord jag kan kände jag nu ... imponerande hehe.

ok, nu e det dags för hemgång o tåget till Götet får ej vara sent idag.
Cueca träning kl 20:30 o jag behöver det verkligen.
jag är så impulsiv o tror att jag löser allt ... ... o nu e det en dag kvar o jag känner fortfarande ingen trygg het i den nya stilen.
det roliga är att det pirrar i magen precis som närman var lite o skulle uppträda.
Yeessss ... butterflugor i magen ... ... ... och ingen baconsjuka!!

C ya!

Inga kommentarer: