tisdag 4 januari 2011

- 51 dagar !!!

Yupp Yupp, det e så långt till min Semester 2011 !!
Efter en vinter som denna så kommer det att bli en dunder resa .. .. .. tro mig !!

 It's gonna be crazy

Men innan dess har jag ett o annat att ta tag i !!
äta sunt, träna och allt det man lovar sig själv som nyårs löfte .. . jag kan nu säga: jag på G !!
Jag var på sats och träna, och när mitt kort pep till i kassan så var det som att alla lampor blinka i hela huset.
Snubben vid kassan bara : hmmm
jag ba : vad då ? ser du hur länge sen jag var här??
han ba: Nja, jag kan bara se att du inte varot här på över en månad .. .. 
jag ba: VA?!?, kan du se när jag var här senast ??
Jo, men då får jag kolla i datorn .. .. .. efter en stund letande så slängde han datumet på mig som värsta örfilen !!
den 23 Oktober .. .. 
ja ba ...oj då ... bäst jag springer iväg nu, hehe

det eka i mitt huvud, jag har inte gjort ngt bra för min kropp sedan den 23 OKT !! OMG !!

 Is this really me ?!?

A, ja... det e bara att sätta igång ... FETTO!! (det e så jag peppar mig )
Jag var liksom helt borta ... bytte om, och utan att veta så stod jag på vågen ... WTF !!!
Shit jag har inte vägt så mkt sedan .. .. sedan .. .. sedan, fan det måste ha varit i mitt förra liv.
Jag dog på plats .. .o alla runt omkring gav mig en blick, för med musiken i örat så hörde jag inte mitt egna skrik.
 

Homer scream ... .. liksom!!


ja, mian vänner, idag har sanningen slagit mig hårt, och jag vet inet riktigt hur jag ska komma över detta.
Men en sak är säker ... Nu finns det en plan och ett mål !!! 
Efter att ha förbränt 389 Kalorier, så var det dags för lite käk, Mc donald´s tänker ni som känner mig, men ni som känner mig bättre vet vad jag går för ....
En vit champinjonomelett (ingen äggula) och avokado sallad( utan olja) rikligt med kryddor, och till detta lite bubbel vatten .. .

gott i gott gott !!

Ja, och nu mår jag så mkt bättre, tänk vad lite träning kan göra för den inre själen.
jag har redan fixat mat för senare på tåget samt imorgon .. . o så får dagarna gå.
nej, jag tänker inte avslöja vikten på vågen .. .. det vore självmord!! sådant pratar man inte offentligt om i min Värld .. .. vi tar endast upp förbättringar, typ nu har jag tappat 20 kilo, nu har jag tappat 30 kilo osv.
Så tills dess håll ut !!
Nu ska jag te jobbet och Stockholm .. .. lite spännande idag hehe.


Inga kommentarer: